vineri, 15 iulie 2011

Cărţi #1


Mi se pare că lumea nu mai apreciază atât de mult cărţile, toţi preferă rezumatele de pe internet sau cărţile audio. Care mai e farmecul dacă citeşti un rezumat? Cum te poţi dezvolta dacă asculţi o carte? Eu sunt contra acestor metode, aşa că în fiecare lună voi prezenta o nouă carte sau serie care ar putea să stârnească curiozitatea.


Mândrie şi prejudecată
de Jane Austen

Roman aflat pe locul 2 în topul Celor mai iubite cărţi în Marea Britanie, clasament organizat de BBC în baza preferinţelor a 750.000 de britanici.

Povestea clasică cu dragoste şi neîntelegeri este plasată în Anglia sfârsitului secolului 18. Cele cinci surori Bennet au fost crescute sub stricta îngrijire a mamei lor care se concentrează doar asupra găsirii unor soţi fiicelor ei care sa le asigure din punct de vedere financiar o stabilitate. Însa, inteligenţa şi curajoasa Elizabeth se straduieşte să-şi traiască viaţa într-o perspectivă mai largă.

Când bogatul celibatar Dl. Bingley îsi stabileste resedinţa într-un conac din apropiere, familia Bennet începe să abuzeze de acesta. In cercul de prieteni ai barbatului veniţi din Londra şi fluxul de tineri ofiţeri militari veniţi în zona, cu siguranta vor exista pretendenţi pentru surorile Bennet. Cea mai mare dintre surori, Jane, senină şi frumoasă, pare să-i fi cucerit inima domnului Bingley. Lizzie face cunostinţă cu Dl. Darcy, un bărbat arătos dar ţi – aţa cum pare a fi – snob, ţi astfel începe o bătălie a sexelor.

Multitudinea de sentimente ce decurg din toate acestea nu lasă pe nimeni neschimbat şi inspiră familia Bennet şi pe toţi ceilalţi să-şi reafirme concepţiile despre ce contează mai mult în viata.

Credite Azi citesc

2 comentarii:

Geo. spunea...

Am citit mai demult cartea asta, cred ca eram a8a. Mi-a placut, per total. Chiar e o carte draguta, iar actiunea e interesanta :)

Isi merita laudele :D

Ely =] spunea...

si eu am inceput sa citesc cartea asta cand eram intr-a 8a, dar nu am terminat-o.. mi se pare greu de citit. nu e genu de carti care o iei in mana si n-o mai lasi pana n-o termini. am inteles ca e buna cartea, poate o s-o citesc si eu intr-o buna zi si o sa zic: "da, bai, cartea e super!".. dar pana una alta.. am inceput-o candva si sper s-o si termin.

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes