duminică, 17 iulie 2011

Heart ♥ #1

Există imagini care fac cât o mie de cuvinte, sunt poze care îţi amintesc de trecut, există amintiri ce se reflectă în poze şi te fac să plângi. De ce? Aş vrea să ştiu şi eu.


Mă simt ciudat privind lucruri care mă întristează, dar mă bucur atunci când văd că n-am uitat de trecut, că nu mi-e ruşine cu ce am fost şi că mereu voi iubi copilul din mine, căci el va fi mereu prezent în mine.
Când am văzut poza, când am citit ce scria pe ea, n-am reuşit să-mi păstrez lacrimile în minte. Aş vrea să pot să mă întorc în trecut, să revăd unele lucruri. De ceva sunt sigură: n-aş schimba nimic, sunt fericită exact aşa cum sunt, aşa cum am trăit. Pentru că nefericirile fac bucuria de după să fie mai dulce, pentu că fără ele viaţa nu mai are acelaşi gust.




Copilăria mea este perioada care va urca cel mai sus între nori, deoarece restul vieţii e umbrită de griji, pentru că în restul vieţii eşti conştient de ceea ce faci.


1 comentarii:

Sirbu Alex spunea...

Imi place cum gandesti, dar copilaria inca nu s-a terminat...din punctul meu de vedere nu se v-a termina niciodata...ar fi prea trist, capul sus si lasa copilul din tine sa experimenteze viata

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes