luni, 11 iulie 2011

It all ends here.

Au trecut ani, speranţe şi au fost lucruri care au lăsat urme. 
Sunt mai bine de patru ani de când am primit prima carte, de când am citit primul rând şi, încă mi-e teamă să cred că totul se sfârşeşte aici şi acum. Am amintiri plăcute din acel timp, a fost frumos cât a durat. Ştiam că toată această agitaţie formată în jurul unui fenomen se va termina la un moment dat, dar acest fenomen nu a rămas doar atât, a devenit o generaţie, noi suntem cei care au dat putere supranaturalului să existe.
Când s-a aprins prima scânteie? Pe 26 iunie 1997 pentru întreaga lume, şi zece ani mai târziu, pe 8 martie 2007 pentru mine. Când se va termina totul? Odată cu marea premiere a ultimei părţi şi cea mai aşteptată din toate, care va avea loc pe 15 iulie 2011. Atunci bariera dintre lumea noastră şi cea creată de J.K.Rowling aflată pe peronul 9 şi 3/4 din gara King's Cross din Anglia se va închide şi cu toţii vom uita de ea.
De ce am ales să încep cu un astfel de post, vorbind despre Harry Potter? Simplu. Această carte face parte din copilăria mea, ea a creat prima mea fantezie, a făcut parte din mine pentru mult timp şi-mi va lipsi. Acum când porţile lumii magice se închid, şi cele ale copilăriei mele vor face la fel.
fluturaş.

1 comentarii:

Yana spunea...

Nu imi vine sa cred ca se termina :(
Am crescut cu Harry Potter :x insa, totul are un final...
eu stiu de prin 2004 de Harry Potter, a trecut ceva timp...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes