duminică, 14 august 2011

Melodia lunii #2

Săptămâna aceasta voi merge tot pe ceva mai lent, o melodie pe care nu o am mai ascultat-o de mult, dar a avut cineva grijă să-mi aducă aminte de ea.

R.E.M. este o formație de rock americană formată în Athens, Georgia în anul 1980 de către vocalistul Michael Stipe, chitaristul Peter Buck, basistul Mike Mills și toboșarul Bill Perry. R.E.M. este printre primele formații de rock alternativ. R.E.M. a ieșit în evidență datorită stilurilor arpegiilor pe care le cânta Buck și vocea lui Stipe. R.E.M. a lansat primul single intitulat Radio Free Europe în anul 1981 la casa de discuri Hib-Tone. Imediat după acesta, a apărut în următorul an intitulat Chronic Town, primul EP realizat de formație. Chronic Town a fost primul album lansat de formație la casa de discuri I.R.S. Records. Primul album al formației apare însă abia în 1983 intitulat Murmur a fost lansat în 1983. Popularitatea formației a crescuut datorită turneelor făcute de aceasta și radiourilor.

4 comentarii:

Andreea spunea...

Frumoasa melodia, da... nu stiam ca o canta REM, dar nici nu ma supar :)

Anonim spunea...

Melodia e foarte frumoasa..dar imi pare rau ca trebuie sa te dezamagesc spunandu`ti ca o canta Gray Jules;) ..stiu ca nu imi vei accepta comentariul dar macar ai aflat ceva nou azi>:d<

Ştefana Alexandra spunea...

De ce să nu-l accept? :)) Plus o mică lămurire, nu ştiam cine cântă originalul, acesta e un simplu cover care mi-a fost sugerat de un prieten :D, n-am zis că melodia le aparţine celor de la R.E.M. ci că ei cântă versiunea pe care am pus-o eu :D

Anonim spunea...

A ok. Scuze atunci:)

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes