duminică, 11 septembrie 2011

Booktown Lover: Concurs

Hei! La mai puţin de câteva minute după ce ma descoperit un nou concurs pe blogosferă, revin pentru a da de veste că am mai găsit unul! sincer, nici eu nu ştiu cum reuşesc să le găsesc, doar mă împiedic de ele. odată şi odată va trebui să mă opresc şi să-i mulţumesc stângăciei mele pentru că dau de locuri excelente.
Cei de la Booktown Lover, cu susţinerea celor de la Libris online, organizeată un concurs ce oferă ca premiu o carte în valoare de 40 de Ron. Partea bună? Vă puteţi alege singuri cartea. Mereu am apreciat concursurile cu premiu la alegere. Şi la acest concurs puteţi avea mai multe şanse, nu doar una! Aşa că mult succes! Pentru mai multe detalii intraţi aici. Grăbiţi-vă! Înscrierile se termină pe 14 septembrie.

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes