sâmbătă, 17 septembrie 2011

Liceu

Liceul, ei nu e chiar aşa cum îmi imaginam eu. Lumea nu e roz, dar nu mă aşteptam să fie chiar aşa de plictisitor la liceu. Dacă n-ar fi colegii care sunt super, probabil m-ar distruge toată rutina aceasta de a mă trezi dimineaţă şi a merge la şcoală cu tramvaiul. Pot să spun că în prima zi îmi pusesem ceasul să sune pentru a merge la vechea mea şcoală, unde am făcut 5-8, aşa era eu să întârzii. La liceu nu e super aşa cum spun toţi, la liceu nu poţi să nu înveţi, nu poţi să spui "Lasă că-mi fac eu temele mai târziu.". Cred că singura parte bună e colectivul, deşi cei din anii mai mari când văd boboci se uită ca boul la poartă nouă, ceea ce e enervant, dar mă rog, până la urmă puţin mă interesează ce cred ei, important e să mă simt bine.

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes