duminică, 11 septembrie 2011

Music Camp Iaşi

" Music Camp este o ocazie pentru copii de a cunoaşte şi experimenta ce înseamnă muzica şi de a progresa în dezvoltarea personală, pe parcursul unei săptămîni pline de dinamism. Toţi copiii participă la cor, în fiecare zi de tabără. Cântecele sînt variate, de la piese ale unor mari maeştri clasici – Haydn, Mozart şi Saint Saëns, până la Negro-Spirituals, cîntate în limba engleză. Copiii au de asemenea posibilitatea de a alege dintre mai multe cursuri opţionale, în funcţie de interesul lor. Săptămîna are ca punct culminant concertul, care îi are ca spectatori pe părinţi, prieteni, educatori, lideri culturali, şi chiar întregi comunităţi.

In septembrie 2010 Asociatia Music Camp International a colaborat cu doamna Inspector General, prof. Liliana Romaniuc, cu doamna Inspector de Muzica, cu Orchestra Filarmonicii Iasi pentru organizarea primei tabere Music Camp din Iasi. Acest oras istoric ne-a facut o primire demna de covorul rosu. In data de 4 septembrie 2010, 386 de copii au sustinut un concert in frumoasa catedrala catolica.Entuziasmul este tot mai mare si anul acesta aspteptam aproximativ 500 de copii."


La fel ca anul precedent am participat şi de această dată la tabăra organizată în Iaşi. Impresii? Ei, nu am cuvinte care ar putea exprima experienţa incredibilă pe care am avut-o alături de organizaţia Music Camp International  şi elevii din diferite şcoli din Iaşi. Deja cunoşteam un grup de persoane care au participat şi anul trecut şi cu care am avut plăcerea de a merge la Cluj. La Cluj s-a ţinut Festivalul Paştele cu Maeştrii, care este tot un fel de tabără. Pentru a participa la această tabără copii din diferite părţi ale ţării au susţinut o audiţie. Annul acesta Festivalul se va ţine la Bucureşti, cel puţin aşa spun vocile şi eu una cred că aşa va fi.
Anul acesta eu am cântat la vocea I. Am să pun câteva videoclipuri de la concertul din acest an, nu sunt foarte clare, dar se aude destul de bine muzica. Tot ceea ce se vede este învăţat în cinci zile.

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes