vineri, 2 septembrie 2011

Noi concursuri în blogosferă

Mă uitam să văd ce mai e nou în blogosferă când am dat de câteva concursuri noi. Evident ca premii se oferă cărţi, altfel de ce m-aş complica eu să le acord atenţie? Nu mă gândesc că voi câştiga, la cât sunt eu de ghinionistă la concursuri, dar sunt sigură că alţii vor avea mai multe şanse, iar eu urmăresc să le atrag şi lor atenţia asupra unor lucruri aşa de importante cum sunt cărţile şi să le trezesc spiritul competitiv.
Cei de pe Bibliophile Mystery organizează două noi concursuri.

1. Concursul Forţele Răului Absolut de Kelley Armstrong

Concursul se desfăşoară în perioada 29 august 2011 - 4 septembie 2011, ceea ce înseamnă că mai sunt trei zile pentru înscriere. Luni, 5 septembrie 2011, se va afişa câştigătorul. Iar ca premiu se pune la bătaie seria Forţele Răului Absolut completă, ediţie de chioşc. Principala condiţie pusă de ei este să fie urmărit blogul prin Google Friend Connect şi apoi să completaţi un formular de înscriere care este fix sub post. Pentru mai multe delaii şi înscrieri puteţi intraţi pe Bibliophile Mystery, la Concursul Forţele Răului Absolut de Kelley Armstrong.

2. Concurs Altfel de îngeri

Concursul se desfăşoară în perioada 1 septembrie 2011 - 10 septembrie 2011, aşa că este suficient timp de înscriere pentru doritori. Câştigătorul va fi anunţat duminică, 10 septembrie 2011. Ca premiu Bibliophile Mystery, în colaborare cu Librăria Online Libris, oferă o carte nouă, anume Altfel de Ingeri de Lili St. Crow. Pentru mai multe delaii şi înscrieri puteţi intraţi pe Bibliophile Mystery, la Concursul Altfel de îngeri.

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes