vineri, 2 septembrie 2011

Septembrie. Toamnă.

Suntem în prima lună a toamnei, septembrie sau cărarea de foc pentru elevi. Acum se aud peste tot glasuri de elevi care se plâng mereu şi mereu că vai începe şcoala. Şi ce? Eu chiar mă bucur. Acasă e mereu plictiseală, iar ieşirile în oraş sunt mai palpitante în timpul şcolii, aştepţi mai mult sfârşitul de săptămână şi bucuria e mai mare.
Şi în cazul în care ceilalţi nu îşi dădeau seama că e septembrie, în minunatul meu oraş, mai exact în Iaşi, plouă de câteva ore în continuu, nu că aş fi tristă, ba chiar mă bucur. Zilele sufocante de august mi-au adus doar tristeţe, iar acum o ploaie poate şterge căldura. Mai sunt unsprezece zile până în prima zi de şcoală, la mine prima zi de liceu. Nu ştiu cum să privesc situaţia, dar cred că undeva în adâncul meu cineva ţipă de fericire că am scăpat de anii chinuitori petrecuţi în generală.
Un nou an, un nou început, un nou colectiv, totul e nou. Septembrie nu aduce doar melancolie, el aduce bucurii, prieteni şi într-un final dureri de cap. Baftă tutror în acest septembrie minunat!

2 comentarii:

Sirbu Alex spunea...

Frumoasa urare! Multumim frumos :D!

MMadalina Girleanu spunea...

Yeii.... De cand asteptam eu sa vina toamna >:D<!1

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes