vineri, 7 octombrie 2011

Modă: Carourile şi ce se potriveşte cu ele.

Nu mă dau în vânt după modă, da mă uit să văd ce mai e nou şi cam în ce combinaţii ar merge, dar nimic mai mult. Am zis să scriu şi pe blog despre ce se mai aportă, ca să mai adaug ceva nou, cred că toată lumea s-a săturat de cărţi şi muzică.
Am văzut că designerii apreciază foarte mult carourile în această toamnă. Şi partea bună e că orice accesoriu vestimentar poate avea carouri. Un sfat? Nu purtaţi doar carouri. Este foarte bine să aveţi un singur obiect vestimentar în carouri, nu toate. În general când cineva spune că se poartă "X" culoare, vezi lumea îmbrăcată pe stradă din cap până în picioare în culoarea respectivă. Păi nu se face chiar aşa. Da, se poartă, dar nu abuzăm. Vă imaginaţi cum am arăta îmbrăcaţi doar în carouri? Ce coşmar!
Alături de carouri merg foarte bine accesoriile simple, o brăţară subţire, un lanţ finuţ şi un inel care să nu sară prea tare în ochi. Dacă alegeţi să purtaţi carouri evitaţi să vă încărcaţi vestimentaţia şi adoptaţi o coafiură cât mai lejeră, o coadă de cal sau una împletită ar arăta minunat în combinaţie.
Şi ce e cel mai frumos la carouri? Merg perfect cu uniforma de la şcoală, dacă nu e şi ea în carouri, aşa că putem să fim la modă şi când mergem la şcoală.

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes