marți, 1 noiembrie 2011

Cărţi #4: Pe aripile vântului

Pentru că luna trecută am fost puţin cam leneşă, în această lună mă voi revanşa şi voi vorbi despre două cărţi. Am ales pentru a începe luna, o carte superbă.

Pe aripile vântului
de Margaret Mitchell

Pe aripile vântului este un roman ce combină dragostea şi povestea unui oraş ce s-a ridicat după război din propria-i cenuşă. Personajul principal, Scarlett O'Hara, este o tânără ce este orbită de o pasiune prostească, ce ea o numeşte dragoste, şi merge până în pânzele albe pentru această aşa numită dragoste, până când realizează toate greşelile pe care le-a comis. E un caracter puternic ce calcă în piccioare şi nu priveşte înapoi. Se căsătoreşte de mai multe ori fără să iubească doar pentru a demonstra că ea nu e mai prejos şi pentru a nu rămâne săracă. Scarlett urăşte sărăcia. E egoistă şi lipsită de sentimente uneori, snetimente care să nu fie pentru propria persoană, şi veşnic un copil.
Cartea are o continuare numită Scarlett scrisă de o altă autoare, dar sfatul meu este să rămâne-ţi cu finalul dat de Michell Margaret care lasă loc de interpretări. Şi nu vă spun mai mult pentru că aş strica farmecul cărţii. 
Vă urez lectură plăcută.

2 comentarii:

Geo. spunea...

Inca nu am citit romanul asta, spre rusinea mea, dar descrierea ta m-a facut curioasa. O sa caut si eu cartea la bilioteca ! :)

Ştefana Alexandra spunea...

Oh, mă bucur că sugestiile mele prind la public :X

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes