luni, 28 noiembrie 2011

Modă: Bulinele mereu cool

Credeam că bulinele nu mai sunt la modă acest sezon, dar se pare că m-am înşelat. De câţiva ani bulinele sunt mereu prezente pe podiumurile de modă şi în garderoba oricărei femei. Nu pot să spun că am foarte multe obiecte vestimentare cu buline. În general eu am o înclinaţie spre accsesorii cu buline, orice fundiţă cu buline poate fi pusă alături de orice obiect vestimentar, fie el elegant sau nu. Dacă stăm şi ne gândim bulinele nu sunt doar elegante, pot fi şi sport, ştiu că am avut un hanorac cu buline.
Bulinele îţi oferă un aer relaxat, fresh. Fustele îţi scad puţin din talie şi în mod special din şoldurri, ceea ce pe mine mă doboară pentru că şoldurile mele sunt destul de mari din cauza oaselor. Pantalonii cu buline te fac să fii mai feminină şi eşti mai elegantă, ei merg purtaţi cu o cămaşă la şcoală. Dacă credeaţi că bulinele sunt doar pentr zi, ei bine am descoperit că s-au creat rochii cu buline pentru seară. Ar fi interesant să port o astfel de rochie seara, mereu am avut în minte hainele cu buline ca fiind pentru zi.
Sfatul meu? Purtaţi buline ori de câte ori aveţi ocazia, dar doar un singur obiect vestimentar ca să nu păreţi încărcate şi de prost gust.

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes