sâmbătă, 19 noiembrie 2011

Modă: Haine cu talie înaltă

Ştiu că multe fete sunt contra obiectelor vestimentare cu talie înaltă, dar ele nu ştiu ce pierd!
Atunci când porţi haine cu talie înaltă, desigur dacă ştii cum să le porţi, îţi oferă un plus de feminitale şi eşti mai elegantă. Spre exemplu fustele drepte cu talie înaltă, puse în combinaţie cu o cămăşuţă albă sau o pereche de pantaloni cu talie înaltă şi puţin evazaţi jos sau drepţi cu o bluză elegantă sau un tricou inspirat(nu mă refer la tricourile acelea largi cu multe imprimeuri, clar nu se potrivesc), se potrivesc de minune la şcoală, la facultate sau doar dacă vrei să te simţi mai feminină. Dacă ai ceva kg în plus hainele cu talie înalte sunt perfecte pentru că pot masca uşor colăceii.
Eu dacă aş avea numai haine din acestea în garderopă aş fi foarte fericită, îmi place să mă simt elegantă, dar din nefericire am avut o perioadă în viaţă când mi-au plăcut mult hainele sport şiii acum am foarte multe haine sport, dar cu prima ocazie îmi achiziţionez mai multe obiecte vestimentare care să mă facă să mă simt elegantă.
P.S. Pun pariu că fusta voastră de la uniformă sau pantalonii au talie înaltă(fusta mea are...). Şcoala e un loc numai bun ca să arăţi cât de elegantă poţi fi, profesorii chiar apreciază asta.

2 comentarii:

Geo. spunea...

Mie imi plac hainele cu talie inalta, mai ales fustele.
Imi plac postarile tale de genul acesteia :*

Ştefana Alexandra spunea...

Legate de modă? O să încerc să postez mai des astfel de subiecte:-?

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes