sâmbătă, 12 noiembrie 2011

Premiera Zori de zi Partea 1

Clar nu mă număr printre sutele de fane înfocate Twilight care nu fac decât să numere secundele până la premierea de vinerea viitoare(18.11.2011). Acum se simte deja în aer mirosul dinainte de premieră. Peste tot vezi: Twilight! Premieră zori de zi!. Ok, m-am prins, vă plac filmele extrem de nereuşite din seria Amurg. Îmi plac trailerele filmelor, sunt foarte reuşite şi chiar te fac curios, dar când vezi filmul îţi pică faţa de dezamăgire. Nu cred că filmul al patrulea va fi diferit de celelalte, deşi probabil o să mă uit la el să văd câte mii de detalii au scos şi cât de jos au ajung. Şi probabil va avea mii de încasări, dar chair nu mă mai interesează. Ah. Şi ceva legat de machiajul personajelor: Sunt singura care a observat că l-au dat pe Robert cu o grămadă de fond de ten şi că l-au făcut practic o fantomă şi nu un vampir?
Vă las în compania trailerului.

2 comentarii:

Geo. spunea...

Nici eu nu sunt fana Twilight, desi am citit toate cartile si am vazut si filmele.
O sa ma duc la cinema sa ma uit la film din pura curiozitate. Dar nu in prima saptaman, cand va fi premiera, ci in a doua. :)

Ştefana Alexandra spunea...

Probabil şi eu voi face la fel, e prea mare aglomeraţie în prima săptămână.

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes