sâmbătă, 5 noiembrie 2011

Şcoală: Uniformele


În ultima vreme se tot discută despre faptul că uniformele ar trebui să devină obligatorii în şcoli. Voi sunteţi pro sau contra acestui lucru? 
Eu încă nu m-am decis în totalitate, deşi balanţa mea e înclinată foarte mult spre pro. De ce tocmai pro şi nu contra? Simplu. uniformele nu numai că dau culoare unei şcoli şi o fac să pară una serioasă, o instituţie care se respectă, ci le iau elevilor şansa elevilor de a veni cum vor ei îmbrăcaţi. Mi se pare o lipsă de respect, ceva de prost gust să vii la şcoală îmbrăcat ca şi cum ai merge în club. Şcoala e şcoală şi distracţia e distracţie. Ştiu că sună ca ceva spus de părinţii noştrii, dar acesta e adevărul. Când văd cum fetele vin îmbrăcate cu fuste minuscule şi băieţii au blugi extrem de ciopărţiţi mi se întoarce. Şi mulţi vor spune că uniforma îţi limitează stilul propriu. Nu e aşa chiar deloc! La uniformă poţi să adaugi accesorii, poţi să o faci să fie parte din tine, să-ţi poarte amprenta.

1 comentarii:

Luna spunea...

Sincer şi eu sunt cam pro uniforme cam tot din acc cauză ca şi tine. Am o grămadă de colege de clasă, de şcoală sau chiar cunoscute care de-a dreptul confundă cluburile cu şcoala şi apar de dimineaţă foarte ciudat îmbrăcate.
Şi desigur, nu-i vorba de stil, e vorba de decenţă. Şi eu port chestii ciudate gen negru complet, bocanci lungi şi tricouri cu morţi, da măcar nu îmi expun tâţele, sutienu' sau chiloţii tanga pe jumătate când m-aplec.
So, pro uniforme! :]

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes