duminică, 6 noiembrie 2011

Seriale: Supernatural

"Supernatural" este povestea lui Sam şi a lui Dean Winchester, doi fraţi uniţi de acelaşi destin: ei călătoresc prin ţară cu misiunea de a găsi şi a ucide cele mai înfricoşătoare creaturi ale întunericului, de care oamenii au auzit doar din legende şi din superstiţii. În timpul acestei lupte cu răul, Sam descoperă multe lucruri despre sine. Încurajaţi de tatăl lor să se avânte în această aventură pesntru a găsi creatura care le-a ucis mama cu mulţi ani în urmă.
Eu nu ştiu foarte multe despre ce se întâmplă în serial. De ce? Pentru că am ajuns abia la episodul al zecelea. Sincer mi se pare un serial foarte reuşit. De mult timp nu s-a mai creat ceva original şi e chiar aventură pură, nu tu iubire sau alte lucruri siropoase. Şii trebuie să recunosc că actorul care-l joacă pe Dean, Jensen Ackles, e foarte, foarte atrăgător. Mă rog, nu de asta mă uit eu la serial.

3 comentarii:

cami. spunea...

si eu ma uit <3 numai k eu sunt inaintea ta:)) sunt la zi:>
p.s: recunoaste ca te uiti ptr dean:))toate fetele se uita ptr el:))
:*

Ştefana Alexandra spunea...

Nu-i adevărat! Recunosc că tipul e sexy şi l-aş lua la mine acasă, dar nu mă uit doar pentru el :)) Dar tu ai recunoscut că te uiţi doar pentru el :>

cami. spunea...

me:O never dear[-( :)))

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes