sâmbătă, 31 decembrie 2011

Cărţi la final de an (bilanţul 2011)

Ideea am luat-o de la Geo. Sper că nu se supără pe mine. Anul acesta cred că am fost destul de leneşă, dar o să  stau şi o să mă gândesc ce cărţi am citit anul acesta. Sper să nu mă fac de ruşine dacă o să am o listă cam mică.


1. Memoriile unei gheişe de Arthur Golden
2. Obsesia de P.C. Cast şi Kristen Cast
3. Dracula, mortul viu de Dacre Sroker şi Ian Holt
4. Tara Duncan În Capcana lui Magister de Sophie Audouin-Mamikonian
5. Pânză de Paianjen de Cella Serghi
6. Veronika se hotărăşte să moară de Paulo Choelo
7. Invitaţia la vals de Mihail Drumeş
8. Unsprezece minute de Paulo Choelo
9. Tunele 4: Mai aproape de Roderick Gordon şi Brian Williams
10. Mândrie şi prejudecată de Jane Austen
11. Sense and Sensibility by Jane Austen
12. Hamlet de William Shakespeare
13. O plimbare de neuitat de Nicholas Sparks
14. Povestea fără sfârşit de Michael Ende
15. Baltagul de Mihail Sadoveanu
16. Mara de Ioan Slavici
17. Ţiganiada de Ion Budai-Deleanu
18. Gargantua şi Pantagruel de Francois Rabelais

2 comentarii:

Geo. spunea...

Ma bcuur ca ai preluat si tu ideea mea :D E chiar super sa faci un bilant la final de an :>

Am citit cateva carti si de pe lista ta si avd ca ai citit cateva si pentru scoala, nu? :D

Ştefana Alexandra spunea...

Da au fost câteva şi pentru şcoală. Probabil dacă nu era toată ameţeala asta cu primul semestru aş fi reuşit să citesc mai mult;)) Darr... niciodată nu e prea târziu să te reapuci de vechile obiceiuri ;))

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes