sâmbătă, 24 decembrie 2011

Melodia lunii #6: Empire State of Mind

Ştiu că luna aceasta am tras chiulul, dar revin cu o melodie care mie îmi place foarte mult şi care nu e în spiritul sărbătorilor, sincer eu m-am săturat deja de melodii de Crăciun, nu ştiu ce credeţi voi.
Melodia e cântată de Jay-Z şi Alicia Keys, iar numele ei spune mai mult decât suficient.

Shawn Corey Carter(n. 4 decembrie 1969 în Brooklyn, New York), cunoscut și sub numele de Jay-Z este un rapper de origine americană. El este recunoscut pe plan internațional pentru colaborările sale consacrate.
Alicia Augello Cook (născută pe data de 25 ianuarie 1981 în New York, S.U.A.) este o cântăreață, actriță, textieră și pianistă americană.

3 comentarii:

Teona Romedea spunea...

Cantata de T&L la X-Factor :)

Ştefana Alexandra spunea...

Sincer, eu nu mă uit la X Factor, dar se observă că piele bune sunt cţntate de toată lumea. Oricum, Alicia şi Jay-Z o cântă cel mai bine.

Teona Romedea spunea...

T (Thrillerman) o canta exact ca Jay-Z, cand a inceput melodia am crezut ca ei o canta... scuze asta e parerea mea..

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes