vineri, 30 decembrie 2011

Seriale: Pretty Little Liars


Pot să spun că în ultima vreme am urmărit mai multe seriale decât am făcut-o vreodată.


"Pretty Little Liars" este ecranizarea cărţilor scriitoarei Sara Shepard. Serialul urmăreştte aventurile a patru fete — Spencer, Hanna, Aria si Emily — a căror gaşcă se sparte după dispariţia "şefei" lor, Alison. Un an mai târziu, ele încep să primească mesaje text de la cineva care foloseşte semnătura "A", care ameninţa să le dea în vileag secretele, chiar şi pe cele ascunse cu băgare de seamă, pe care credeau că le ccunoaşte doar Alison.

Serialul este o combinaţie de suspan, dramă şi mult romantism. când crezi că într-un final ai o pistă despre cine ar putea fi "A", toate lucrurile se dau peste cap şi o iei iar de la zero. 

2 comentarii:

Geo. spunea...

Ce alte seriale mai urmaresti? :D

Imi place mult serialul asta - are intriga si mult suspans, deci e perfect! <3

Ştefana Alexandra spunea...

Păi urmăresc PLL, Supernatural, Vampire Diaries, Gossip Girl şi TeenWolf. M-am uitat şi la Mesaje de dincolo până la final şi cam atât momentan. adică sunt la toate la zi, aşa că probabil o să mă apc de ceva nou.

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes