sâmbătă, 21 ianuarie 2012

Cărţi #7: Jurnalele Vampirilor 1: Trezirea

Am citit de curând o nouă carte şi cre că multă lume e interesată de ea, cel puţin fanii VD.

Jurnalele Vampirilor: Trezirea 
de L. J. Smith

Cartea este frumoasă, nimic de spus, mi-am luat-o de la Bravo. Are câteva părţi foarte asemănătoare cu Twilight, cum ar fi partea când Stefan e înnebunit după sângele ei sau că ea îl iubeşte nebuneşte doar dipă ce îl vede, ea încercând să îl scoată din lumea lui, chestiile astea chiar nu mi-au plăcut, erau prea la fel, dar sunt mai multe diferenţe. Elena nu e Bella, e mai puternică, mai dură şi ştie cât valorează. Stefan e un ciudat, încă cred asta, iar Damon e un tip foarte misterios, cu un şarm aparte şi mi se pare super. Cartea e foarte diferită de serial, mai ales la  modul de a fi al personajelor, la legăturile dintre ele şi aşa mai departe.
Vă recomand să citiţi cărţile înainte să vedeţi serialul, dar dacă deja l-aţi văzut aşa cum am făcut eu, nu-i niciun bai, cartea tot are farmec şi se citeşte uşor.

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes