miercuri, 8 februarie 2012

Seriale: Gossip Girl (2)

Ce mă enervează când producătorii aleg să se lălăie! Când într-un final vezi că lucrurile se aşează la locul lor şi totul pare să se termine cu bine, te trezeşti că e dată toată povestea peste cap şi apare un nou personaj sau că ce au aflat personajele şi le-a dat puţină pace nu era deloc adevărat şi trebuie să o ia de la capăt. ajungi să te plictiseşti la un moment dat.

Gossip Girl
Serialul a ajuns la sezonul şase, iar Chuck şi Blair n-au şi ei un sezon întreg fără să se certe constant sau să-şi distrugă fericirea. În ultimul episod Blair a fost chiar enevantă! După ce că Chuck şi mama ei s-au oferit să plătească pentru libertatea ei, ea nu nu şi iar nu! Am înţeles că nu voia să plătească Chuck, nici mie nu mi-ar fi plăcut să mă simt cumpărată, dar mama ei? Şi bineânţeles că l-a pus pe bietul Chuck să o aştepte din nou, el rămânând ca deobicei cu inima bucăţele.
Georgina nu mi se pare că ar avea ceva din farmecul lui  Gossip Girl, nu ştiu de ce au pus-o chiar pe ea să-i ia locul după ce respectiva a renunţat să mai posteze de la accidentul pe care le-au avut Chuck şi Blair. Eu mă gândeam la Serena ca noua GG.
Sper doar că următorul episod aduce ceva interesant.
5x15 promo
Şi ca să închei postul în stilul GG:
xoxo.

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes