vineri, 10 februarie 2012

Seriale: The Vampire Diaries (Jurnalele Vampirilor) (2)

Dimineaţă n-am putut să mai rezist şi m-am trezit să mă uit la serial ca să descopăr ce? Damon e un nemernic când vrea! Nu pot să cred că s-a încurcat cu Rebekah. Mă aşteptam la orice de la el, mai puţin la asta. Ştiu că Elena l-a rănit când i-a spus că iubirea lui pentru ea reprezintă o problemă, dar nu trebuia să se încurce cu aia. Stefan rămâne la fel de împietrit şi nu vrea să arate că simte ceva, nu că mie mi-ar păsa, eu una sunt în echipa lui Damon, îmi place mai mult de el. 
Se pare că cei din familia lui Klaus au o slăbiciune pentru prietenii Elenei. Klaus pare să se fi încins după Caroline, în timp de sora lui, Rebekah, dă semne că simte ceva pentru Matt. Ştiu că ea a încercat să-i facă rău lui Matt cu pretextul că dacă îi face rău lui o răneşte pe Elena, dar dacă voia într-adevăr să-l rănească nu-i trebuiau mai multe de câteva secunde. În rest, Kol mi se pare foarte atrăgător, nu doar fizic ci şi ca personaj, sper să rămână mai mult prin serial. 
Până săptămâna viitoare rămân cu un semn de întrebare, nu ştiu la ce să mă aştept după episodul de azi. Vă las în compania promo-ului(defapt sunt două, cel Canadian şi celălalt).            

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes