duminică, 29 aprilie 2012

Melodia lunii #10: Lindsey Stirling - Crystallize

Am descoperit de curând o cântăreaţă, violonistă ca să fiu mai precisă. Nu pot să exprim în cuvinte ceea ce am auzit. Fata aceasta e magnifică cu o vioară în mână, ca să nu mai adaug faptul că are nişte mişcări când are vioara în mână... te face să simţi muzica! Eu nu ascult în general muzică la vioară, dar ceea ce cântă ea nu am cum să refuz să ascult.
Lindsey Stirling s-a născut la 21 Septembrie 1986 în Provo, Utah S.U.A. Este  violonist, muzician, dansator, artist de performanţă(asta tradus exact, în original era performance artist, dacă vreţi mai multe detalii găsiţi pe net în engelză, dar se înţelege) şi compozitor american. Ea a concurat în al cincilea sezon al show-ului America's Got Talent şi a ajuns până în finală, juriul a fost foarte impresionat de talentul său. Ea cântă de la muzică country până la hip-hop la vioară.
Şi vă las în compania melodiei Crystallize, prima pe care am descoperit-o.

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes