duminică, 1 aprilie 2012

Seriale: The Secret Circle

De curând am descoperit un nou serial, de fapt e rău spus am descoperit, Paula mi-a vorbit de el. Pur şi simplu mi se pare genial! Serialul e realizat după o serie de cărţi cu acelaşi nume care sunt scrise de L. J. Smith, autoarea seriei The Vampire Diaries.
Personajul principal este Cassie, o adolescentă ce se mută cu bunica ei, după ce casa în care locuia alături de mama sa a ars, sau mă rog a fost incendiată, dar fata nu ştie acest lucru. Aceasta vine în micul orăşel fără să ştie că ea este de fapt o vrăjitoare foarte puternică ce aparţine unui cerc format din şase vrăjitori. În afară de problemele tipic adolescentine pe care le înfruntă ea, bine poate nu chiar toate sunt tipice, dar înţelegeţi unde bat, mai trebuie să înfrunte şi alte forţe care vin după ea şi prietenii ei.
Pentru cei care s-au uitat la H2O când se dădea pe Jetix, Phoebe Tonkin, cea care o juca pe Cleo, joacă şi în serial şi e una din cei şase, dar are un caracter total diferit faţă de Cleo, care după mine o prinde mai bine.

2 comentarii:

Geo. spunea...

Am de gand sa ma apuc si eu de serialul asta. Am auzit numai parerei bune :D

Ştefana Alexandra spunea...

Chiar merită văzut :X Eu sper să pun mâna şi pe cărţi.

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes