miercuri, 16 mai 2012

Manichiură: Tutorial

Hei! Cred că toată lumea a auzit de faimoasa manichiură cu ziar, aşa că m-am decis şi eu într-un final să o testez.
Materiale necesare:

  • spirt (alcool etilic)
  • bucăţi de ziar
  • recipient pentru pus spirt (un castronel sau ceva)
  • ojă, o culoare la alegere, dar de preferat nu ceva neon
  • lac de unchii transparent

Mod de lucru:
Se dau unchiile cu ojă şi se aşteaptă până se usucă. Se pun bucăţile de hârtie în spirt şi se lasă în jur de un minut, apoi cu o pensetă se scoate câte o bucată şi se aplică pe unghie, se ţine apăsat timp de 10-15 secunde şi tana! aţi obţinut un model drăguţ şi simplu de făcut, faceţi acest lucru pentru fiecare unghie şi apoi aplicaţi lacul transparent. Lăsaţi să se usuce şi gata! Aveţi o manichiură casual şi uşor de realizat.
Uitaţi rezultatul final, nu se observă prea bine din cauza aparatului cu care am realizat pozele:



1 comentarii:

Alina Georgiana Bucur spunea...

Mi-am facut-o si eu de 2 ori. E simpla, dar foarte frumoasa :X

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes