duminică, 6 mai 2012

Semne de carte

Aseară am rămas fără internet, ei şi cum descoperisem eu nişte tutoriale care te învăţau să faci semne de carte drăguţe (le salvasem în calculator) m-am gândit să fac ceva să-mi umplu timpul. au ieşit drăguţe, nu pot să spun frumoase pentru că sunt la prima mea încercare şi nici nu prea aveam materiale, dar cam aşa arată semnele de carte în final:

O să mai încerc să mai lucrez şii sper că după ce o să am mai multe materiale şi o să prind experienţă voi face lucruri mult mai drăguţe.

5 comentarii:

Alina Georgiana Bucur spunea...

Stiu si eu sa fac semne la fel ca astea. Chiar sunt dragute si usor de realizat :D

Addicted to kryptonite spunea...

chiar sunt frumoase. îmi poţi da şi mie un link, ceva? că nu mai am semne de carte şi chiar am nevoie de unul drăguţ, care să mă binedispună

Ştefana Alexandra spunea...

O să pun zilele astea un tutorial pe blog :) Cred că duminică cel târziu, cele găsite de mien sunt în engleză aşa că m-am gândit să le fac în română, bine clar spun că nu e ideea mea :))

Ramona spunea...

wow, sunt super tari!

Ştefana Alexandra spunea...

Mă bucur că-ţi plac. :D

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes