vineri, 29 iunie 2012

Leapşa: From Dawn to Dusk

Hei, am is să completez şi eu leapşa pe care Emy şi Andreea au lansat-o după modelul fetelor de pe Rătăcitori în lumea cărţilor. Trebuie să spun o calitate şi un defect pentru Emy, Andreea şi blogul lor. Nu le cunosc foarte bine pe fete aşa că nu o să pot spune mare lucru.

O calitate şi un defect pentru Emy:
  • Calitate: Emy are un păr demenţial şi se comportă foarte frumos cu toată lumea, e politicoasă şi aşa simpatică. (Apropo de Emy multă vreme n-am avut habar că e abia în clasa a8a, pare mult mai matură.)
  • Defect: E prea drăguţă uneori, trebuie să înveţe să fie un pic mai rea şi egoistă. Aaa şi e prea departe de mine! De ce toată lumea trebuie să fie din zona Câmpiei Române? 
O calitate şi un defect pentru Andreea(cam greu având în vedere că abia s-a alăturat blogului):
  • Calitate: Îi plac foarte tare cărţile fantasy din ce am putut observa, mulţi dispreţuiesc genul acesta de cărţi pentru că sunt atât de bine vândute şi afirmă că doar numele e de ele.
  • Defect: Nu ştiu exact. Aş fi vrut să dea mai multe detalii despre ea în micuţa descriere care a pus-o pe blog, gen câţi ani are sau din ce zonă a ţării e.
O calitate şi un defect pentru From Dawn to Dusk:
  • Calitate: E un blog foarte simpatic, sunt mereu recenzii frumoase şi tot felul de prezentări ale unor cărţi care la noi nu au apărut. Îmi place că mereu mă surprinde cu câte o carte foarte interesantă pe care aş vrea să o citesc, dar nu am cum pentru că la noi nu a apărut.
  • Defect: Nu-mi merge Chatul! Uneori face figuri şi nu văd ce au scris ceilalţi. Nu ştiu dacă e un defect şi probabil e de la mine, dar nu contează, de mult voiam să zic pentru că am senzaţia că sunt singura care păţeşte aşa.


Aş dori să ştiu părerea şi despre blogul meu şi despre mine dacă vrea cineva să şi-o spună într-un post pe blog sau într-un comentariu, nu ştiu dacă o să o facă cineva, totuşi eu lansez invitaţia pentru eventualii doritori.

2 comentarii:

EEmy ♥ spunea...

Hihi,multumesc pentru cuvintele frumoase :*. La defecte,ai asa o dreptate ! :( Cateodata chiar se ia lumea de mine si eu nu pot sa spun nimic...
~~~~~~~~~~~~
O calitate a ta : esti foaarte frumoasa si,dupa cate am observat eu,te integrazi voarte repede si te imprietenesti imediat cu cineva. :*
Un defect : Sincer,nu stiu ce defect ti-as putea da :(.Cred ca tot faptul ca locuiesti atat de departe de mine .Mi-ar placea mult sa te intalnesc intr-o zi :o3.

O calitate a blogului: Are un aspect foarte dragut,iar numele e chiar original :> .Mult noroc cu el in continuare ! :*
Un defect: Hmm...defect e ca sunt decat 21 de membrii,cand tu ai un blog asa frumos :(. Dar no problem,ai sa vezi cat de multi vei avea :> :* !

Ştefana Alexandra spunea...

Cu timpul o să fie mai mulţi membrii, sper :))
Şi eu vreau să ne întâlnim într-o zi, ar fi foarte drăguţ, poate o să vii la Iaşi odată:-"

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes