marți, 12 iunie 2012

Leapşa: Programul de vară

Mi s-a părut foarte interesantă această leapşa, aşa că m-am decis să o efectuez şi eu, am luat-o de pe From Down to Dusk.

Mă întorc cu Expresul de Hogwarts acasă, alături de gemenii Weasley, după un lung an şcolar şi-mi pun bagheta deoparte pentru a-mi petrece puţin timp alături de familie şi prieteni, dar nu mă las chiar de tot de magie în această vară. Nu uit cât de importante sunt micile trucuri pentru a întreţine atmosfera în interiorul cercului de prieteni. (Harry Potter)

Fac câteva şedinţe foto alături de Schuyler şi Bliss într-o pereche de blugi demenţiali, apoi  mergem împreună să ne alegem rochiile pentu următorul bal mascat şi poate cine ştie o să mă aleg şi eu cu un băiat superb sânge albastru. O fată poate visa, nu? Adică nu-l cer pe Jack sau ceva. Dacă mă gândesc bine nici cu Oliver, care e sânge roşu, nu mi-ar fi ruşine. (Sânge albatsru) 
Dacă tot am învăţat recent să joc biliard de ce să pierd ocazia şi să nu-l provoc pe Patch la un joc? Dacă tot o să pierd în faţa cuiva, măcar o să ştiu că e un înger căzut extrem de sexy. Nora sigur nu o să se supere că mai îmi delectez şi eu privirea cu iubitul ei, sau chiar dacă o face, vara e făcută ca să o trăieşti la maxim. (Îngerul Nopţii)

Merg la o petrecere alături de Micuţele mincinoase, Hanny, Aria, Spencer şi Emily, unde A îşi face intrarea ca deobicei prin intermediul mesajelor şi trimite indicii pentru ca fetele să face ceea ce vrea el, iar eu am de gând să fiu atentă la fiecare mişcare a fetelor pentru a reuşi să intru şi eu în joc. (Micuţele Mincinoase)

Sărbătoresc alături de Lena că au trecut 16 ani şi odată cu ei a trecut şi o parte din pericol, deşi nu se ştie niciodată ce se ascunde după colţ. Ne testăm puterile pe domeniul Ravenwood pentru a vedea de ce suntem în stare după ce au trecut atâţea ani. (A 16-a lună)

Fac o plimbare prin pădure alături de Katniss şi Gale pentru a învăţa cum să trac cu arcul şi pentru a căpăta puţină libertate, scăpând de sub ochii curioşi ai celor din jur. Avem grijă pe unde vânăm, dar nu fără puţină distracţie, adrenalina trebuie să-ţi curgă prin vede pentru a reuşi să prinzi ceva şi să te destinzi. (Jocurile Foamei)

Iar în final mă întorc acasă şi-mi petrec ceva timp alături de Shane în Casa de Sticlă, înainte de a termina vacanţa şi a mă întoarce la studii. (Vampirii din Morganville)




Leapşa poate fi preluată de oricine, m-aş bucura dacă ar lua-o Geo, Yana şi Adde.

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes