sâmbătă, 23 iunie 2012

Planuri de vacanţă

Hei! De astăzi suntem oficial în vacanţă, cel puţin noi cei care mergem la şcoală. Ce pot să spun, am multe planuri pentru vara aceasta, aşa că am de gând să-mi prezint intinerariul, vreau să văd undeva scris tot ce mi-am propus, şi unde mai bine decât pe propriul blog? 

Chestii pentru şcoală:
  1. Învăţ pentru olimpiada de geografie din a 10a, trebuie să fac ceva legat de asta, nu? Până la urmă o să reuşesc eu să învăţ măcar câteva capitole mai interesante. În timpul anului şcoar nu prea fac nimic legat de asta.
  2. Citesc toate cărţile pe care ni le-a propus profesoara de română pentru a 10a.
  3. Învăţ să mă descurc mai bine în c++.


Cărţi de vacanţă:
Mi-am alcătuit o listă cu nişte cărţi pe care trebuie să le citesc vara asta.
  1. Seria Academia Vampirilor
  2. Viaţa pe net din colecţia Chic
  3. Portretul lui Dorian Grey
  4. Ion
  5. Patul lui Procust
  6. Ultima noapte de dragoste, întâia noapte de război
  7. O moarte care nu dovedeşte nimic
  8. Concert din muzică de Bach
  9. Portretul unei doamne
  10. Adela
  11. Marele Gatsby
  12. Forsite Saga (primul volum cel puţin)
  13. Creanga de Aur
  14. Singur pe lume

Alte lucruri importante:

  1. Să termin cel puţin un fic, de preferat Sinonime şi antonime pentru că la el am început deja şi continuarea chiar dacă nu am terminat de scris. Îmi vin uneori idei de continuare şi nu pot să mă abţin să nu le scriu.
  2. Să încep să lucrez la proiectul pe care l-am amânat atât de mult timp pentru că nu am avut curaj să fac ceva important pentru mine care e posibil să însemne ceva mai mult decât două cuvinte pe o foaie.
  3. Vreau să scriu un cântec vara asta, chiar vreau să fac asta, chiar dacă trebuie să mă trezesc la două noaptea şi să o fac pentru că atunci m-a lovit inspiraţia.


Asta e în mare cam tot ce vreau eu să fac în această vară... cam mult, nu? Dar o să am două luni să mă gândesc la planurile mele, începând de ... acum! Baftă tuturor celor care şi-au propus să facă ceva important vara asta!

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes