sâmbătă, 16 iunie 2012

Prezentare: Lethal Book Tour

Hei! Nu ştiu căţi ştiu, dar astăzi a fost organizat un mic tur cu ocazia împlinirii a un an de când Creatura a fost lansată pe piaţa internaţională, nu al noi, dar înţelegeţi voi. Aşa că Kyky împreună cu alţi blogări au dat startul acestui tur în jurul orei 24. Pentru a câştiga trebuia să descoperi la timp pe ce blog se va posta următorul indiciu şi să ajungi acolo repede, să citeşti postarea şi să o comentezi, apoi să mergi mai departe. A fost ca o vânătoare de comori, ştiţi atunci când eşti mic şi ai o hartă, harta piraţilor, şi trebuie să mergi după indicii până dai de X, cam aşa a fost şi aici.
De fiecare dată când dădeai primul comentariu primeai 5 puncte, pentru al doilea se primeau 3, pentru al treilea 2 şi restul primeau câte 1 punct, iar al final se făcea totalul. Evident conta şi conţinutul comentariului, de asta a fost premiat şi cel mai bun comentator, nu doar cei mai rapizi 7 comentatori.
Oricum, am participat şi eu şi spre marea mea surpriză am luat locul 5 şi am câştigat o bărăţară şi un lanţ Creatura! Sunt extrem de încântată de asta!

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes