marți, 26 iunie 2012

Primele 100 de cuvinte #1


Primele 100 de cuvinte este o rubrică iniţializată de Rosia Lady, autoarea blogului Romance of pages. Această categorie se referă la transcrierea primelor 100 de cuvinte din cartea pe care o citesc în acest moment, lucru care ar trebui să fie măcar odată pe lună, chiar mai des dacă sunt cărţi destul de interesante. De când s-a creat această secţiune mai mulţi blogări au decis să se alături, iar astăzi, 26.06.2012, am decis că e timpul să mă alătur şi eu. 

Cartea pe care o citesc acum este Viaţa mea pe net de Alexandra Ares şi face parte din coleţia Chic.

Ieri am intrat pe Craiglist şi am angajat o ghicitoare în Tarot să-mi zică dacă sunt în pericol să rămân fără job. Nu-mi făceam prea multe griji, pentru că săptămâna trecută un astrolog – pe care l-am găsit tot pe Craiglist – îmi spusese că nu o să fie nici o schimbare majoră în casa a şasea, cea care guverează profesia. Ca să fiu sigură, m-am întâlnit şi cu ghicitoarea în Tarot; mi-a zis că totul va fi în regulă.
Azi m-au dat afară.
A fost o lună proastă. Toate prietenele mele au fost concediate şi au plecat din oraş; s-au mutat pentru...”

Cam acestea au fost primele 100 de cuvinte, sper că această secţiune va trezi ceva interes.

2 comentarii:

rosia_lady spunea...

mă bucur că ai postat campania

Ştefana Alexandra spunea...

Şi eu mă bucur :d A fost idee foarte interesantă :D

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes