luni, 25 iunie 2012

Zile de vacanţă #1

E luni dimineaţa într-o săptămână de vacanţă, iar eu mă simt total pierdută în spaţiu. E ciudat să te trezeşti într-o zi de luni, la puţin timp distanţă de zilele de şcoală, şi să sesizezi că nu ai nimic de făcut, nu ai un scop anume şi trebuie să fii foarte inventiv ca să ai o zi superbă. Era aşa de simplu când mergeam la şcoală... Şi treaba stă cam aşa: am un ceas în minte care nu mă lasă să dorm mai mult de câteva ore, deci dacă nu mă treesc la 6 ca deobicei, mă trezesc la 7, nu-i chiar aşa mare diferenţă şi trebuie să stau în pat până mai târziu ca să nu mă dau jos şi să realizez că nu am nimic interesant de făcut.
Mă tot gândeam că ar fi timpul să fac ceva important, poate dacă-mi fac un program reuşesc să mă ţin de el.
Mai am puţin şi termin Viaţa mea pe net din colecţia Chic, ceea ce înseamnă o prezentare sau o recenzie foarte curând despre ea, e prima carte din colecţia aceasta care o citesc so...
Nu ştiu câţi îşi mai aduc aminte de melodia asta, dar mi-a venit în minte în dimineaţa asta şi-mi aduce aminte de copilărie când era dată pe toate posturile radio.

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes