luni, 16 iulie 2012

(1): Relaţia mea actuală



Acesta este primul post din lungul şir de 30 de posturi de vor urma.
În acest moment sunt "single" cum se spune. Nu am pe nimeni, şi dacă e să fiu extrem de sinceră, nici nu am nevoie în acest moment de nimeni. Îmi place să fiu singură şi să nu trebuiască să-i spun nimănui unde am fost sau cu cine, să nu fie nimeni care să mă sune seara târziu doar ca să-mi spună ceva banal, de felul meu urăsc telefoanele târziu în noapte. Cel mai bine e că nu trebuie să-mi controlez gesturile faţă de prieteni, pot să fiu cum mă comport eu în mod normal şi nimeni nu poate strâmba din nas. 
Ce nu e bine? Faptul că uneori am nevoie de cineva, sunt şi eu fiinţă umană şi am unele momente când îmi trebuie compania cuiva care să-mi fie mai mult decât prieten, bine că nu se întâmplă prea des. 
Oricum nu e atât de grav la vârsta mea să nu ai un prieten, pot spune că e chiar mai bine fără. Am 16 ani şi îmi place să nu mă aflu în mijlocul unei relaţii, am toată viaţa înainte să-mi bat capul cu asta. Nu mă îndrăgostesc prea uşor, de fapt de ce să mint? Eu nu cred că m-am îndrăgostit până acum. Adică am 16 ani! Poate mi-a plăcut de unul, altul, dar să fie vorba de dragoste... slăbuţ, slăbuţ. Acum mă mulţumesc cu băieţii din cărţi, mare păcat că sunt prea perfecţi ca să existe cu adevărat, dar cine ştie poate într-o zi o să am şi eu propriul meu Făt-Frumos.
Şi nişte imagini care m-au făcut să zâmbesc când le-am văzut:
Poza 1|Poza 2|Poza 3|Poza 4|Poza 5|


4 comentarii:

Maria spunea...

Și eu am ce am cu băieții din cărți :)) Apropo, foarte drăguțe imaginile :D

Ştefana Alexandra spunea...

Cred că toate fetelecare citesc ceva mai mult au problema asta :))

Rose ღ spunea...

Îmi place mult, mult, mult postarea. ♥ Şi imaginile sunt aşaa drăguţe, mai ales prima, a patra şi a cincea :3
Te pup!

B.D. spunea...

Băieții ăia...:)
O să vină și dragostea ta, încă ai viața la picioare.
Fii fericită!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes