marți, 31 iulie 2012

(10): Povestește despre prima iubire și primul sărut.

Complicaaat, foarte complicat. păi prima mea iubire a fost un tip din grădiniţă... Da! Nu râdeţi. Aveam cinci ani şi îl iubeam la nebunie. Ok, exagerez, dar la vârsta aceea mi se părea fantastic şi îl iubeam aşa de tare că mereu stăteam lângă el la masă, la prânz aveam patul lângă al lui şi chiar m-am certat cu o colegă de grădiniţă pentru el, deci era tare serioasă treaba pentru mine. Ăăm... Primul sărut? Păi cam doi ani mai târziu, nu a fost un sărut în toată regula, dar la vremea aceea era. A fost cu un prieten care îmi era foarte bun prieten pe atunci şi am zis dacă tot suntem prieteni de ce nu? Păi voiam să simţim chestia aia tare pe care o simţeau cei din filme... ţeapă! Nimic, ioc, dar la ce să te aştepţi? Aveam 7 ani ce să mai.
Oricum când îmi aduc aminte îmi vine să râd şi aş fi vrut să nu se fi întâmplat, poate aş fi fost ceva mai receptivă acum la chestiile de genul pentru că aş fi aşteptat momentul aşa ca pe ace, dar eh' asta e.

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes