marți, 17 iulie 2012

(2): Unde te vezi peste 10 ani

Sinceră să fiu nu ştiu nici ce voi face peste o săptămână, dar voi încerca să vizualizez.
Voi avea 26 de ani, probabil cu facultatea terminată şi voi fi la master. Dacă e să ne aflăm vara voi fi în turneu pe la operele din marile oraşe şi tot odată îmi voi lansa şi cartea. Deja îmi imaginez mulţimea de oameni stând la rând la casele de bilete sau în librării ca să primească un autograf pe carte. Simt mirosul de cerneală proaspătă... Ce vise! Sau poate nu? Nu voi mai locui în Iaşi, România, probabil voi sta deja în Praga, Cehia, sau Los Angeles, California sau poate la Londra, Anglia, oricare din cele 3 oraşe e perfect pentru mine. O să am o relaţie stabilă de ceva timp, deşi nu voi fi căsătorită, nici nu aş dori, ar fi mult prea devreme şi căsătoria şi cariera nu s-ar împăca prea bine la 26 de ani. Oricum voi avea şi un serviciu stabil, undeva la o companie de calculatoare, ceva part-time pentru că nu am foarte mult timp între master, lansarea cărţii şi concertele la operă. 
Ca aspect probabil nu voi fi prea schimbată, doar puţin mai matură la aspect. În materie de îmbrăcăminte cel mai sigur blugii vor rămâne favoriţii mei, deşi voi fi o persoană elegantă, nu că nu aş fi şi acum, dar atunci vârsta îmi va permite mai mult.
Cam aşa îmi văd eu viitorul... Acum totul depinde de mine, corect?

4 comentarii:

EEmy ♥ spunea...

Ohh,ce frumos :* Sper ca tot ce ai scris aici sa ti se indeplineasca intr-o buna zi :) !

EEmy ♥ spunea...

Leapsa si premiu de la noi,scumpo :* !
http://fantasy-readers.blogspot.ro/2012/07/day-4-parerea-ta-despre-religie-premiu.html

Enjoy !

Rose ღ spunea...

"You are the writer of your life!" Foarte frumos spus! :)
Îţi doresc mult succes şi să realizezi tot ceea ce-ţi propui :*

Ştefana Alexandra spunea...

Mersi Emy, Rose >:D< Şi Emy mersi pentru premiu.

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes