miercuri, 18 iulie 2012

(3): Părerea ta despre droguri şi alcool

Tema aceasta a fost abordată de multe ori, iar eu chiar nu prea am ce să spun, dar voi scrie câteva cuvinte.
1. Drogurile
Sunt extrem de nocive, chiar dacă pe moment provoacă nişte senzaţii plăcute. Oamenii care se droghează dau diferite motive pentru care au încercat aceste "chestii": senzaţii tari, melancolie, singurătate etc. Sinceră să fiu nu au niciun motiv să facă aşa ceva! De ce mai există atunci psihologii? Şi să fim serioşi... senzaţii tari? E tare să te trezeşti a doua zi dimineaţă şi să nu ştii ce-i cu viaţa ta? Nici nu am ce să spun mai mult, sunt TOTAL împotriva drogurilor şi punct. E foarte urât să vezi câte unul la colţ de stradă cu o pungă sau cu o seringă, e un coşmar.
2. Alcoolul
Dacă îl consumi cu moderaţie nu e chiar atât de dăunător... Nu pot să spun că îmi plac oamenii beţi, pentru că aş minţi. Nu spun că trebuie să nu punem niciodată gura pe alcool pentru că e chiar sănătos pentru trup, te ajută cu bacteriile din corp, dar dacă se exagerează... atunci ajungem la dependenţă şi nu mai e nici măcar o diferenţă între un drogat şi un alcoolic. Sunt şi mulţi beţivi pe stradă care se iau de trecători, după mine arată patetic şi greţos.

Sfatul meu este să evitaţi cât de mult posibil alcoolul, dar în mod special drogurile.

<< Unde te vezi peste 10 ani

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes