vineri, 20 iulie 2012

(4): Părerea ta despre religie

Nu a apucat ieri să postez, am fost plecată toată ziua, aşa că voi face astăzi două posturi.

Eu sunt catolică. Cred în Dumnezeu şi în viaţa de apoi. Îmi place foarte mult religia mea, nu implică numai rugatul permanent şi mersul la slujbe, mai sunt şi alte activităţi. Săptămâna viitoare, spre exemplu, va fi Întâlnirea Naţională a Tinerilor Catolici, să nu mai spun că există şi întâlniri mondiale odată la doi ani. Mergem în excursii, în pelerinaje şi la slujbă noi suntem cei care o organizăm. să nu mă înţelegeţi greşit acum, noi citim lecturi, cântâm în coruri şi facem rugăciunea credincioşilor, slujba este ţinută tot de un preot, doar că preotul este mai dedicat comunităţii, poate şi din cauza faptului că nu se căsătoreşte, aşa că familia lui este comunitatea creştină. Îmi place că Biserica încearcă să atragă tinerii, asta e frumos.
Să fii catolic şi să trăieşti în România nu e chiar aşa de ok mereu, având în vedere că religia este în minoritate., dar e frumos să fii catolic, e plăcut. Dacă e să fiu foarte sinceră eu nu mi-aş schimba religia, nici nu o voi face vreodată, copii mei trebuie să aibă aceiaşi copilărie fumoasă pe care am avut-o şi eu, iar Biserica a fost o mare parte din ea.
Oricum religia e doar un mod de a-ţi trăi viaţa, tu alegi dacă vrei să crezi sau nu.


<< Părerea ta despre droguri şi alcool

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes