sâmbătă, 21 iulie 2012

(6): Scrie 30 de chestii interesante despre tine

Chiar 30 de lucruri? Nu şti exact dacă o să am de unde să scot atât de multe lucruri, dar voi încerca să mă gândesc.


  1. Sunt născută pe 24 mai '96.
  2. Sunt singură la părinţi. (şi e foarte bine aşa)
  3. Îmi place foarte mult să cânt.
  4. Ştiu să cânt la pian, chitară(aşa şi aşa...) şi fluier.
  5. Sunt perfecţionistă, îmi palce ca totul să fie bine pus la punct.
  6. Dacă e să mă leg de şcoală îmi place foarte mult matematica, chimia, informatica...
  7. Citesc foarte mult, nu contează când unde sau de ce, eu doar citesc. 
  8. Sunt o fire prietenoasă, veselă. (unii ar spune că sunt prea veselă)
  9. Sunt de părere că dacă ai greşit odată o să o faci din nou, aşa că nu sunt genul: "Hai să îi dăm o a doua şansă."
  10. Uneori îmi place să scriu, mă linişteşte foate tare.
  11. Prima carte pe care am citit-o a fost Harry Potter şi Piatra filozofală.
  12. Şii privind punctul anterior rezultă... Sunt un super mega fan Harry Potter!
  13. Sunt o persoană extrem de panicată. Timpul pentru mine trece repede.
  14. Mi-am făcut şuviţe, deşi am jurat că nu mă voi vopsi în veci, well nu prea se vede, sunt mov şi sunt cu nuanţator deci... nu mă simt chiar atât de vinovată.
  15. Dacă deschizi mp4-ul meu vei găsi foarte multe melodii apărţinând celor de la Evanescence şi Within Temptation.
  16. Sunt o persoană care ţine foarte mult la propriile păreri.
  17. Merg la biserică, foarte des aş putea spune.
  18. Dorm foarte, foarte mult.
  19. Mereu zic că fac aia, aia şi aia, dar mereu mă întind şi mi se face lene.
  20. Sunt hiperactivă. (Vă imaginaţi cum eram când eram copil? Bieţii mei părinţi...)
  21. Am rău de mare şi de înălţime.
  22. Mi-e frică de animale, orice fel de animale, mai puţin reptile, mi se par drăguţe... (ciudat, ştiu)
  23. Mă contrazic foarte desc cu ceilalţi, îmi place să am mereu dreptate.
  24. Sunt dependentă de net.
  25. Nu prea mă uit la TV.
  26. Nu m-am uitat la nici unul din filmele super populare care să nu aibă măcar un actor care să-mi placă. (Nu m-am uitat la Avatar, nici la The Hunger GAmes, deşi am citit cărţile şi chiar voiam într-un timp să văd filmul, şii lista poate continua)
  27. Îmi place să mă uit la seriale, în momentul acesta ma măcar 15 la activ.
  28. Uneori vorbesc cam mult... de fapt hai să nu mint, mereu vorbesc mult.
  29. Am un finuţ! Am botezat în februarie.
  30. Sunt obsedată de fluturi. Nu că nu ar fi evident...
Şi aşa se termină lista mea. Cred că am scris mai tot... sau nu? Ei, acum nu mai contează.

<< Un moment în care ai vrut să-ţi iei viaţa

1 comentarii:

Rose ღ spunea...

2,3,5,7,9,13,15,18,23,24 şi 28 se aplică şi la mine :)

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes