marți, 31 iulie 2012

În poştă

Astăzi pe la 16 vine mama acasă şi-mi zice: "De ce nu ai răspuns la uşă?", iar eu mă uit la ea ca la felu' paişpe'. Toată ziua am fost acasă şi nu s-a auzit soneria, cei de la poştă au lăsat în uşă un bileţel din acela simpatic prin care te anunţă că ai primit un colet, am fost aşa fericită!
Am primit de la Claudiu şi Emy&Andreea un pachet  cu cele două cărţi câştigate la concursurile de fidelitate pe Book Whisperer şi respectiv From Dawn to Dusk. Mai sus e o poză cu cele două cărţi: City of Ravens şi Pericol la End House şi câteva swag-uri. Mulţumesc frumos, dragilor! Mi-aţi făcut ziua mai frumoasă.

4 comentarii:

Only Books spunea...

Ce drăguuuţ!:x Lectură plăcută!:)

Dee.

Ştefana Alexandra spunea...

Mersi :d Am o listă mare care aşteaptă.

EEmy ♥ spunea...

Lectura placuta ! >:D< :*

Ştefana Alexandra spunea...

Mersii:* abia aştept să le citesc.

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes