duminică, 1 iulie 2012

Iulie

Chiar nu îmi vine să cred cât de repede zboară timpul! Parcă ieri am intrat în vacanţă! Deja a trecut o săptămână, foarte mult! Nici nu ştiu când s-a dus timpul aşa.
Şi în caz de nu e suficient, luna aceasta blogul meu face un an! Un anişor întreg! Pe 11 iulie anul trecut, chiar de ziua tatei, îmi deschideam un nou blog pentru că îmi era or să revin printre blogări şi pentru că voiam să marchez cumva faptul că atunci se termina copilăria mea, odată cu lansarea ultimului film al seriei Harry Potter, serie care mi-a marcat copilăria, aşa cum nici o carte nu a mai făcut-o.

 Acest post a fost primul pas făcut aici, iar acum îmi aduc aminte cu drag de el şi îl recitesc uneori cu lacrimi pentru că ştiu cum mi-a părut rău că se termina Harry Potter. Acum la un an distanţă nimeni nu-şi mai aminteşte de acel micuţ vrăjitor, cel puţin nu aceia care nu au făcut parte din generaţia mea, pentru că noi ma fost generaţia care a dat viaţă seriei create de J.K. Rowlling. Am găsit o imagine care îmi aminteşte de fiecare lucru important din Harry Potter, câteva amintiri care au formă. Numai eu ştiu cât mi-am dorit să primesc şi eu o scrisoare de acceptare la Hogwarts, dar nici până acum n-am primit una, se pare că unii dintre noi nu sunt făcuţi să fie vrăjitori... Păcat, foarte păcat, aş fi fost o vrăjitoare excelentă, simte eu asta. 

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes