miercuri, 18 iulie 2012

Libster Blog Award (Premiul şi Leapşa)

Trebuie să le mulţumesc fetelor de pe From Dawn to Dusk, Andreea şi Emy, pentru acest premiu.

Reguli:

1. Postează imaginea Libster Blog Award.
2. Spune 11 lucruri despre tine.
3. Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat şi formulează un nou set de 11 întrebări pentu cei care i-ai nominalizat.
4. Nominalizează 11 persoane (+link) care să realizeze acest tag.
5. Mergi pe pagina lor şi anunţă-i.
6. Nu da tag-ul înapoi!

11 lucruri despre mine:

1. Sunt foarte alintată.
2. Cânt la pian de 3 ani.
3. Îmi place să fiu singură la părinţi.
4. Urăsc sportul.
5. Îmi place foarte mult să când, nu contează dacă instrumental sau vocal.
6. Vorbesc în somn.
7. Dacă îmi place o carte stau şi până a doua zi dimineaţă ca să o termin de citit.
8. Sunt o persoană foarte plângăcioasă.
9. Urăsc să fiu minţită.
10. Nu-mi place să fiu lăsată pe dinafară.
11. Încă mai ma toate jucăriile din copilărie.

Întrebările fetelor:

1. Care e starea cel mai des întâlnită în comportamentul tău?
Răspunsul meu: Sunt mai mereu veselă, toţi îmi spun asta.
2. Crezi în apocalipsa zombie? Dacă da, cum crezi că va fi?
Răspunsul meu: Nu cred.
3. Ai vrea să schimbi ceva la viaţa ta? Ce anume?
Răspunsul meu: În general sunt mulţumită cu viaţa mea, dar de ar fi să schimb ceva probabil aş schimba oraşul în care locuiesc, aş vrea să stau în Sibiu.
4. Dacă ai fi într-un univers paralel cum crezi că ar fi viaţa ta?
Răspunsul meu: Păi cred că aş fi genul de fată rebelă şi cu totul ciudată, aş avea puteri supranaturale şi aş fi un geniu sau ceva.
5. Crezi în reîncarnare?
Răspunsul meu: Nu.
6. Care este filmul tău preferat şi de ce?
Răspunsul meu: August Rush, pentru că a fost un film care m-a făcut să plâng, are ceva care te topeşte pur şi simplu.
7. Dacă ai putea să citeşti minţile celor din jurul tău, care ar fi prima victimă.
Răspunsul meu: Iubesc întrebarea! Cu siguranţă mama, mi se pare una din cele mai complexe persoane pe care le ştiu şi aş vrea să ştiu tot ce gândeşte.
8. Dacă ai putea să omori pe oricine fără să fii prinsă, pe cine ia vrea să omori?
Răspunsul meu: Greu de spus, atâtea victime... Chiar nu ştiu, probabil pe primul care m-ar enerva.
9. Îţi place numele tău?
Răspunsul meu: Ca să fiu sinceră l-am urât foarte multă vreme, dar apoi mi-am dat seama că e chiar frumos, deci da îmi place.
10. Care este melodia care te descrie cel mai bine?
Răspunsul meu: Evanescence - My Immortal
11. Dacă ai fi preşedintele României pentru o zi, care ar fi prima cea mai nebună regulă pe care ai aplica-o?
Răspunsul meu: Aş scoate ora de sport din toate unităţile de învăţământ. 

Întrebările mele:

1. Dacă ai fi stăpânul/stăpâna lumii pentru o zi şi ai putea face orice, care ar fi primul lucru?
2. Imaginează-ţi că nu ai citit niciodată o carte, care ar fi prima pe care ai citi-o?
3. Ai 30 de ani şi viaţa ta se află aproape de final, car ar fi primele 5 lucruri pe care le-ai face?
4. Te trezeşti într-o dimineaţă de luni cu un copil la uşa ta spunându-ţi că eşti mama/tatăl lui/ei, cum reacţionezi?
5. Ai fraţi sau surori? Dacă da spune care e relaţia ta cu ei.
6. Care este cartea ta preferată?
7. Unde ai vrea să locuieşti?
8. Dacă ar fi să ai superputeri care ar fi acelea?
9. Care sărbătoare din an e favorita ta?
10. Ce ai schimba la învăţământul românesc?
11. Care a fost jucăria ta preferată în copilărie?

Cui îi dadu mai departe leapşa:
YanaGeoRoseRamona şi fetele de pe I am wide awakeMariaRamonaCrinaŞtefaniaMarinaClaudiuMonica|
*Am încercat să nu repet, adică să nu dau premiul la cei care l-au primit deja.

6 comentarii:

Only Books spunea...

Ce-mi place aspectul blogului tau!:)

Dee.

Ramona spunea...

Multumesc de leapsa, o sa o fac pe blogul meu, pe cel de carti incerc sa ma limitez sa postez doar despre carti. http://chestiutze-d-ale-mele.blogspot.ro/ asta e blogul meu

Ştefana Alexandra spunea...

@Dee. Mă bucur că-ţi place :D
@Ramona: Ok, important e să o faci.

Addicted to kryptonite spunea...

mulţumesc frumos. acum fac leapşa :*

Rose ღ spunea...

Mersi mult :* Şi eu îţi dădusem premiul. Scuze, dar au devenit deja prea multe întrebări şi nu le pot posta şi pe acestea, sper că nu te superi :3

Ştefana Alexandra spunea...

Ştefania: Cu plăcere :* LA ce melodie ai psu pe blog meriţi 10 premii nu unul;;)
Rose: Nu-i nimic şi mersi:*

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes