luni, 2 iulie 2012

Zile de vacanţă #2

Hei! Îmi pare rău că trebuie să anunţ asta, dar voi fi plecată din ţară pentru următoarele două săptămâni... Plec în Austria, e prima oară când ies din ţară! Blogul o să fie cam pustiu, îmi pare foarte rău pentru asta, dar când mă întorc promit multe recenzii şi multă muzică, poate chiar şi câteva poze de la Fabrica de Ciocolată din Austria, sunt extrem de încântată că o să merg acolo.
Ce pot să spun, o să mă întorc cât e repede cu putinţă, totuşi nu prea repede, îmi trebuie şi mie un moment să mă rup de cei din jurul meu, iar mini vacanţa aceasta îmi oferă posibilitatea.

3 comentarii:

MMadalina Girleanu spunea...

Distractie placuta !!

Ştefana Alexandra spunea...

Mersi mult!>:D<

Rose ღ spunea...

Să te distrezi! :)

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes