miercuri, 1 august 2012

(11): Pune iPod-ul pe shuffle și scrie 10 melodii care se nimeresc.

Ce-mi place asta! Am mai făcut odată o chestie asemănătoare, dar atunci melodiile erau răspunsuri la întebări.

Melodia este un soundtrack de la serialul The Vampire Diaries, foarte tare sinceră să fiu.
2. Toni Braxton - Un-Break My Heart
Femeia asta are o voce superbă!
3. Florence + The Machine - Never Let Me Go
Melodia e din sezonul 3, epidosul 19 din The Vampire Diaries, fanii Damon-Elena ştiu de ce spun episodul. Şi clar am avut melodia pe blog până ieri, a fost melodia pentru iunie-iulie.
4. Muse - The Resistance
5. 3 Doors Down - Here Without You
Genială melodia, am avut-o ca ton de apel foarte multă vreme.
6. Miley Cyrus - Who Owns My Heart
Da, da ştiu. Miley Cyrus... Hei! Mie îmi place melodia, e una din singurele care îmi place şi chiar o ascult.
7. Grey's Anatomy Music Event - Chasing Cars
E din episodul când actorii au cântat, foarte frumos episod şi minunate melodii.
8. Taylor Swift "Safe & Sound" ft. The Civil Wars
Dacă nu ştiaţi deja melodia să vă fie ruşine! Face parte din coloana sonoră a filmului Jocurile foamei, făcut după trilogia cu acelaşi nume, la care am făcut şi eu recenzie, la toate cele 3 cărţi.
9. Cristina Ciobanasu - "Turning Tables" (cover)
Melodia este un cover, tipa e actriţă în Pariu cu viaţa, mi-a plcăut mai mutl versiunea cântată de ea.
10. Toradora! OST - Lost My Pieces
O ştiu de când am jurizat la Prose contest pe Funny Fantasy şi una din participante a pus-o ca să o ascultăm în timp ce citim proza, este superbă.

<< Povesteşte despre prima iubire şi primul sărut

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes