miercuri, 1 august 2012

(12): Ziua pe scurt

Nu e chiar aşa de greu având în vedere că nu am făcut mare lucru astăzi.
11:00 - m-am trezit undeva pe la ora aceasta şi primul lucru pe care l-am făcut a fost să deschid laptopul, e clar că sunt dependentă de el. 
11:30 - am luat micul dejun, nişte fructe ca să fie ceva uşor
12:00 - am făcut prima provoare din categoria Book Lovers Challenge
13:00 - am pierdut aiurea timpul în mare, dar am şi descoperit că Emy&Andreea şi Claudiu au dat startul unei noi campanii de publicare a unei cărţi, campanie la care voi participa şi eu şi voi da o mână de ajutor, lucru care îmi face foarte mare plăcere pentru că apuc să fac şi eu ceva util.
15:00 - am mâncat nişte pizza şi m-am uitat puţin peste lecturile suplimentare
17:00 - am mai făcut un post, de data aceasta legat de leapşa cu 30 de zile şii am aruncat un ochi înainte pe provocările de la Book Lovers Challenge şi am descoperit chestia aia super faină cu stickerele şii nu m-am putut abţine să nu intru pe respectivul site şi să nu aleg câteva stickere super drăguţe, o să vedeţi când va veni vremea sau dacă sunteţi atenţi la schimbările de pe blog probabil deja aţi sesizat
18:00 - am fost să îmi iau nişte cărţi şi să dau nişte bani pentru un cadou
19:30 - iată că de aici am mai făcut un duş şi în rest nimic, am mai adunat câteva lucruri pentru campanie şi am trimis nişte mailuri, dar nu spun acum despre ce până nu am un răpuns
21:00 - de acum plănuiesc să fac nişte traduceri şi să-mi pregătesc materialul pentru postarea de mâine pentru campania Vde publicare de care spuneam cu câteva rânduri mai sus.
23:30 - plănuiesc să mă dorm la ora aceasta ca să fiu fresh mâine

3 comentarii:

EEmy ♥ spunea...

Oh,nu esti singura dependenta de laptop :)) :* ! Multumim din suflet,scumpo,pentru ajutor in cadrul campaniei ! Ramanem datori :*

Only Books spunea...

Ce drăguţă e imaginea asta!:)) Observ că pentru majoritatea blogosforei nu a fost o zi deosebită...

Dee.

Ştefana Alexandra spunea...

Emy e plăcerea mea :*
Dee, zilele de vacanţă sunt plictisitoare în general.

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes