joi, 2 august 2012

(14): Cea mai veche amintire.

Asta e simplu! Îmi aduc foarte bine aminte momentul, deşi e puţin în ceaţă. Aveam cam un an, un an jumătate şi eram la ţară, era vară. Bunica dădea cu var şi eu mă uitam într-o oglindă, încă de pe atunci îmi plăcea foarte mult să stau în faţa oglinzii, ce pot să spun, modestă de mică. Şi am traversat camera în patru, că îmi era lene să merg, deşi mergeam foarte bine şi foarte repede, am trecut de prag (care era destul de înalt) şi am ajuns în camera unde stătea bunicul care m-a luat în braţe şi s-a jucat cu mine, bine mai mult mă atunca în sus, dar mie îmi plăcea. Nu e nimic special la ea, dar e cel mai vechi lucru care mi-l amintesc complet, mai am fragmente, dar au goluri foarte mari. După doi ani îmi aduc aminte destul de multe, deşi abia  de la cinci am amintiri clare, clare.

<< Scrie despre un loc pe care ai vrea să-l vizitezi sau unde ai vrea să te muţi

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes