vineri, 3 august 2012

(15): Posturi favorite de la Tumblr

Asta ar fi o mare problemă... eu am tumblr, dar doar pentru că voiam să văd ceva când l-am făcut, dar nu l-am utilizat niciodată cu adevărat... aşa căăă nu pot să mă pronunţ de această dată.

Ei şi dacă tot nu pot să mă pronunţ legat de asta, pot măcar să fiu fericită pentru că am căştigat 3 cărţi tipărite şi un e-book şi 3 semne de carte! cât de tare poate să fie asta? Vara asta am avut foarte mult noroc! Bine acum vă spun un secret, dacă nu câştig cartea pe care o doresc sunt foarte dispusă să fac schimb... pentru că eu chiar vreau cartea aceea!


<< Cea mai veche amintire

1 comentarii:

Rose ღ spunea...

Nici eu nu am tumblr. Imi place sa urmesc blogurile cu fan-art :)

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes