sâmbătă, 4 august 2012

(16): Părerea ta despre muzica nouă

Bine aici m-aţi prins cu garda jos. Sincer mie nu-mi place muzica nouă... cel puţin nu ceea ce se difuzează pe posturile de muzică şi la unele posturi de radio. Eu sunt genul de persoană care ascultă în general muzică mai veche sau trupe precum Evanescence, Whitin Temptation, Coldplay, Green Day şi lista poate continua.
Muzica difuzată astăzi pe posturile de radio sau TV este patetică. O învălmăşeală de cuvinte fără niciun sens adeseori, se repetă de mii de ori acelaşi cuvând şi o linie melodică de-ţi vine să plângi, nu alta, când vezi că se repetă aceiaşi frază muzicală pe fundal. Sincer, nici nu merită numită muzică! Se presupune că muzica este o artă! Ceea ce e super mediatizat astăzi numai muzică nu e! 
Sunt de părere că, conceptul de muzică în ziua de azi s-a degradat foarte tare şi sincer văd şi de ce. Adică se mai uită cineva în oglindă când iese din casă? Eu aş îndrăzni să spun că nu, puţine sunt cazurile şi ştiţi cum se spune, excepţia confirmă regula... Păi dacă noi nu avem respect faţă de propria persoană şi ne permitem să ieşim oricum pe stradă... Ce poţi să ceri de la cei din industria muzicală? Lumea creează ceea ce se cere! Şi dacă muzică de proastă calitate se vinde, asta se face! 
Şi imaginea de la scet post are foarte mare dreptate! muzica ne defineşte în mare parte! Aşa că ascultaţi muzică bună! 
P.S. Îmi pare rău dacă unii s-au simţit răniţi, dar tot ceea ce-am spus este adevărat şi nu sunt singura care crede asta. Trebuie să se scoată în evidenţă şi unele aspecte ca acesta şi chiar mă bucur că această leapşa mi-a oferit ocazia.

<< Posturi favorite de la Tumblr

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes