luni, 6 august 2012

(17): Momente bune şi rele din ultimul an

N-aş putea să mă decis în legătură cu asta. În ultimul an aş putea spune că am avut mai mult momente bune decât rele. Nu ştiu exact cum să mă exprim, e ca şi cum toate chestiile rele din viaţa mea ar fi pedepsite şi puse să stea într-un colţ, acum de ceea ce îmi e mie frică... dacă într-o zi vor scăpa de sub control? Până atunci mă voi bucura de lucrurile frumoase din viaţa mea.
De curând am fost plecată în Austria, o ţară superbă din care chiar nu doream să mă mai întorc, chiar dacă uneori îmi era dor de ai mei şi de prieteni. Am avut câteva zile de voluntariat şi noroc cu această postare pentru că în curând voi veni şi cu mai multe detalii legate de voluntariat. Am citit foarte multe cărţi care mi-au plăcut enorm, le-am împrumutat în mare parte, dar asta nu contează! Şii am terminat primul an de liceu cu note ok şi ce e mai important întreagă din punct de vedere fizic cât şi psihic! A fost obositor acest ultim an, dar sunt extrem de mulţumită de el. 

2 comentarii:

Only Books spunea...

Până acum mi-a plăcut cum a fost anul ăsta, deşi am avut parte de un deces în familie... Am simţit şi încă simt că am prietenii aproape, iar sentimentul acesta unic nu mi-l poate lua nimeni:).

Dee.

Ştefana Alexandra spunea...

Prietenii contează foarte mult în viaţa noastră. Sprijinul lor valorează enorm în astfel de situaţii. :D

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes