miercuri, 8 august 2012

(19): Lipsa de respect la adresa părinților.

Consider că această temă a venit perfect. În ultima vreme am sesizat că mulţi adolescenţi şi copii uită de unde au plecat. Uită că părinţii i-au crescut şi i-au învăţat ce e bine şi ce nu. Ştiu că sunt cazuri şi cazuri, că nu toţi părinţii sunt de nota 10 şi nu toţi au fost exemplari, ştiu asta, deşi părinţii mei sunt super şi am avut mereu o relaţie apropiată cu ei.
După mine orice părinte, care a crescut un copil - să nu ne înţelegem greşit, ca să fii părinte trebuie să creşti un copil, dacă doar l-ai conceput nu te poţi numi aşa - păstrează mereu dragoste în suflet pentru propriul copil, te-a crescut, ţi-a dat un cămin, ţi-a asigurat o viaţă decentă, ţi-a oferit iubire, -asta înseamnă să fii părinte - merită cel puţin un aplaus. Ca şi copil trebuie să-i respecţi pentru tot ce ţi-au oferit pentru că nu vei putea niciodată să le întorci favorul. 
Ce mă deranjează pe mine în general este că generaţiile de după mine - majoritatea - şi chiar şi cei mai mari ca mine - câţiva - şi cei care sunt în generaţie cu mine - am sesizat mai puţin al cei de o vârstă cu mine - nu mai ma respectul cuvenit pentru părinţi. Se plâng de lucruri ridicole, cum ar fi că părinţii nu le-au făcut ultimul moft sau altceva, şi uită esenţialul şi-i tratează urât.
Acum ştiu că nu toţi sunt aşa, sunt cazuri şi cazuri, eu vorbesc de cei care au uitat ce e respectul. 
Oricum, eu mereu voi avea un anume respect pentru părinţi, ei m-au crescut şi lor le datorez ceea ce sunt.

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes