sâmbătă, 11 august 2012

(21): Povestește despre un show

Nu obişnuiesc să mă uit la show-uri, nu sunt chiar genul meu. Chiar îmi aduc aminte că am fost foarte revoltată când un spectacol TV i-a luat locul serialului pe care îl urmăream cu foarte mare interes. Consider că show-urile nu sunt decât un mod de a prezenta subiecte stupide, fără nici un pic de interes.
Dacă mă gândesc bine este un show care mi-a plăcut foarte tare când eram mică şi m-aş uita şi acum cu drag la el.

Abracadabra este numele unei emisiuni pentru copii ce a debutat în 1991 pe postul TVR1; după 1995, Abracadrabra s-a mutat pe postul PRO TV, unde a fost difuzată până în 2001, după care PRO TV a difuzat reluări timp de un an. Marian Râlea era prezentatorul principal al emisiunii, interpretând rolul "Magicianului"; co-prezentatori și actori erau copii cu vârste de aproximativ 10 ani la acea vreme, precum Dana Rogoz (Abramburica) sau Iulia Stănescu.
sursa:  wikipedia.org 
A fost emisiunea mea preferată! Şi acum m-aş uita la ea şi probabil m-aş bucura de ea la fel de mult. Câţi dintre voi aţi prins emisiunea şi aţi urmărit-o?
Şi un mic video ca să ne amintim de vremurile bune.

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes